dc.contributor.author |
Черниш, Валентина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-01T14:25:39Z |
|
dc.date.available |
2021-11-01T14:25:39Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Черниш В. В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу / В. В.Черниш // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 11 - 27 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1817-8510 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2240 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного діалогічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Дається визначення суті діалогічного мовлення. Розкривається поняття компетентності в діалогічному мовленні та її структури. Пропонуються складники компетентності в діалогічному мовленні – знання, навички й уміння. Формулюються цілі формування компетентності в діалогічному мовленні та описується зміст її навчання. Аналізуються комунікативні, психологічні та мовні особливості діалогічного мовлення. Вивчаються фактори, що впливають на перебіг цього виду мовленнєвої діяльності. Обґрунтовуються етапи формування компетентності в діалогічному мовленні та розглядаються відповідні вправи, завдання і засоби навчання для її формування. Визначаються об’єкти, наводяться завдання, характеризуються форми контролю та встановлюються критерії оцінювання рівня сформованості компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Іноземні мови |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 4 |
|
dc.subject |
компетентнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
іншомовне діалогічне мовлення |
en_US |
dc.subject |
компетентність у діалогічному мовленні |
en_US |
dc.subject |
знання |
en_US |
dc.subject |
навички й уміння |
en_US |
dc.subject |
комунікативні здібності |
en_US |
dc.subject |
етапи навчання |
en_US |
dc.subject |
вправи для навчання діалогічного мовлення |
en_US |
dc.subject |
засоби навчання |
en_US |
dc.subject |
контроль рівня сформованості компетентності в діалогічному мовленні |
en_US |
dc.subject |
competency-based approach |
en_US |
dc.subject |
spoken interaction in foreign languages |
en_US |
dc.subject |
competency in spoken interaction |
en_US |
dc.subject |
knowledge |
en_US |
dc.subject |
skills |
en_US |
dc.subject |
communicative ability |
en_US |
dc.subject |
stages of teaching |
en_US |
dc.subject |
exercises for teaching spoken interaction |
en_US |
dc.subject |
means |
en_US |
dc.subject |
assessment of the spoken interaction in foreign languages |
en_US |
dc.title |
Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |