Abstract:
Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного діалогічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Дається визначення суті діалогічного мовлення. Розкривається поняття компетентності в діалогічному мовленні та її структури. Пропонуються складники компетентності в діалогічному мовленні – знання, навички й уміння. Формулюються цілі формування компетентності в діалогічному мовленні та описується зміст її навчання. Аналізуються комунікативні, психологічні та мовні особливості діалогічного мовлення. Вивчаються фактори, що впливають на перебіг цього виду мовленнєвої діяльності. Обґрунтовуються етапи формування компетентності в діалогічному мовленні та розглядаються відповідні вправи, завдання і засоби навчання для її формування. Визначаються об’єкти, наводяться завдання, характеризуються форми контролю та встановлюються критерії оцінювання рівня сформованості компетентності в іншомовному діалогічному мовленні.