Repository of
Kyiv National Linguistic University

Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Черниш, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2021-11-01T14:25:39Z
dc.date.available 2021-11-01T14:25:39Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Черниш В. В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу / В. В.Черниш // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 11 - 27 en_US
dc.identifier.issn 1817-8510
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2240
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного діалогічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Дається визначення суті діалогічного мовлення. Розкривається поняття компетентності в діалогічному мовленні та її структури. Пропонуються складники компетентності в діалогічному мовленні – знання, навички й уміння. Формулюються цілі формування компетентності в діалогічному мовленні та описується зміст її навчання. Аналізуються комунікативні, психологічні та мовні особливості діалогічного мовлення. Вивчаються фактори, що впливають на перебіг цього виду мовленнєвої діяльності. Обґрунтовуються етапи формування компетентності в діалогічному мовленні та розглядаються відповідні вправи, завдання і засоби навчання для її формування. Визначаються об’єкти, наводяться завдання, характеризуються форми контролю та встановлюються критерії оцінювання рівня сформованості компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Іноземні мови en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 4
dc.subject компетентнісний підхід en_US
dc.subject іншомовне діалогічне мовлення en_US
dc.subject компетентність у діалогічному мовленні en_US
dc.subject знання en_US
dc.subject навички й уміння en_US
dc.subject комунікативні здібності en_US
dc.subject етапи навчання en_US
dc.subject вправи для навчання діалогічного мовлення en_US
dc.subject засоби навчання en_US
dc.subject контроль рівня сформованості компетентності в діалогічному мовленні en_US
dc.subject competency-based approach en_US
dc.subject spoken interaction in foreign languages en_US
dc.subject competency in spoken interaction en_US
dc.subject knowledge en_US
dc.subject skills en_US
dc.subject communicative ability en_US
dc.subject stages of teaching en_US
dc.subject exercises for teaching spoken interaction en_US
dc.subject means en_US
dc.subject assessment of the spoken interaction in foreign languages en_US
dc.title Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account