Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T14:25:39Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T14:25:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Черниш В. В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу / В. В.Черниш // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 11 - 27 | en_US |
dc.identifier.issn | 1817-8510 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2240 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного діалогічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Дається визначення суті діалогічного мовлення. Розкривається поняття компетентності в діалогічному мовленні та її структури. Пропонуються складники компетентності в діалогічному мовленні – знання, навички й уміння. Формулюються цілі формування компетентності в діалогічному мовленні та описується зміст її навчання. Аналізуються комунікативні, психологічні та мовні особливості діалогічного мовлення. Вивчаються фактори, що впливають на перебіг цього виду мовленнєвої діяльності. Обґрунтовуються етапи формування компетентності в діалогічному мовленні та розглядаються відповідні вправи, завдання і засоби навчання для її формування. Визначаються об’єкти, наводяться завдання, характеризуються форми контролю та встановлюються критерії оцінювання рівня сформованості компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 4 | |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | іншомовне діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | компетентність у діалогічному мовленні | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | навички й уміння | en_US |
dc.subject | комунікативні здібності | en_US |
dc.subject | етапи навчання | en_US |
dc.subject | вправи для навчання діалогічного мовлення | en_US |
dc.subject | засоби навчання | en_US |
dc.subject | контроль рівня сформованості компетентності в діалогічному мовленні | en_US |
dc.subject | competency-based approach | en_US |
dc.subject | spoken interaction in foreign languages | en_US |
dc.subject | competency in spoken interaction | en_US |
dc.subject | knowledge | en_US |
dc.subject | skills | en_US |
dc.subject | communicative ability | en_US |
dc.subject | stages of teaching | en_US |
dc.subject | exercises for teaching spoken interaction | en_US |
dc.subject | means | en_US |
dc.subject | assessment of the spoken interaction in foreign languages | en_US |
dc.title | Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |