Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартиненко, Олена Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T14:09:57Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T14:09:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мартиненко, Олена Євгенівна. Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / О. Є. Мартиненко ; наук. кер. М. Л. Писанко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 390 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/239 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання. У роботі розглянуто методичні підходи формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання, а також принципи навчання, які лягли в основу методики навчання студентів англомовного аудіювання текстів різних жанрів (інтерв’ю, фрагментів лекцій, новин і оголошень); уточнено зміст і структуру компетентності в аудіюванні, а також визначено практичну, розвивальну, виховну, лінгвосоціокультурну і професійну мету навчання аудіювання текстів різних жанрів; виділено специфічні знання, навички, вміння, комунікативні здібності і стратегії аудіювання, якими мають оволодіти майбутні перекладачі; визначено труднощі аудіювання текстів різних жанрів: труднощі, пов’язані з умовами сприймання аудіотексту; індивідуально-особистісні труднощі; труднощі, пов’язані з мовними особливостями аудіотекстів різних жанрів; запропоновано стратегії аудіювання, націлені на подолання цих труднощів; розглянуто особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні майбутніх перекладачів з точки зору лінгвістичних, лінгвопсихологічних, фізіологічних та психічних особливостей мовлення носіїв мови; описано етапи сприйняття усного повідомлення та механізми аудіювання; проведено огляд використаних діяльностей і ресурсів електронного кейсу з аудіювання з предмету "Перша іноземна мова" (англійська), який містить комплекс вправ для формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні у віртуальному навчальному середовищі Moodle. У відповідності до визначених критеріїв відбору аудіоматеріалів для навчання аудіювання майбутніх перекладачів, відібрано навчальний матеріал; теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання текстів різних жанрів (інтерв’ю, фрагментів лекцій, новин і оголошень) в умовах заочної форми навчання та укладено модель організації навчання на її основі. Експериментально доведено ефективність розробленої методики і визначено її оптимальний варіант. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання. | en_US |
dc.subject | англомовна компетентність в аудіюванні | en_US |
dc.subject | майбутні перекладачі | en_US |
dc.subject | заочна форма навчання | en_US |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище Moodle | en_US |
dc.subject | інтерв’ю | en_US |
dc.subject | фрагменти лекцій | en_US |
dc.subject | новини | en_US |
dc.subject | оголошення | en_US |
dc.subject | електронний кейс | en_US |
dc.subject | стратегії аудіювання | en_US |
dc.subject | англоязычная компетентность в аудировании | en_US |
dc.subject | будущие переводчики | en_US |
dc.subject | заочная форма обучения | en_US |
dc.subject | виртуальная обучающая среда Moodle | en_US |
dc.subject | интервью | en_US |
dc.subject | фрагменты лекций | en_US |
dc.subject | новости | en_US |
dc.subject | объявления | en_US |
dc.subject | электронный кейс | en_US |
dc.subject | стратегии аудирования | en_US |
dc.subject | listening comprehension in English | en_US |
dc.subject | prospective interpreters | en_US |
dc.subject | correspondence education | en_US |
dc.subject | Moodle | en_US |
dc.subject | interviews | en_US |
dc.subject | extracts of lectures | en_US |
dc.subject | the news | en_US |
dc.subject | announcements | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | distance course | en_US |
dc.subject | listening strategies | en_US |
dc.title | Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання | en_US |
dc.type | Other | en_US |