Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, Олена Євгенівна
dc.date.accessioned 2018-06-07T14:09:57Z
dc.date.available 2018-06-07T14:09:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мартиненко, Олена Євгенівна. Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / О. Є. Мартиненко ; наук. кер. М. Л. Писанко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 390 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/239
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання. У роботі розглянуто методичні підходи формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання, а також принципи навчання, які лягли в основу методики навчання студентів англомовного аудіювання текстів різних жанрів (інтерв’ю, фрагментів лекцій, новин і оголошень); уточнено зміст і структуру компетентності в аудіюванні, а також визначено практичну, розвивальну, виховну, лінгвосоціокультурну і професійну мету навчання аудіювання текстів різних жанрів; виділено специфічні знання, навички, вміння, комунікативні здібності і стратегії аудіювання, якими мають оволодіти майбутні перекладачі; визначено труднощі аудіювання текстів різних жанрів: труднощі, пов’язані з умовами сприймання аудіотексту; індивідуально-особистісні труднощі; труднощі, пов’язані з мовними особливостями аудіотекстів різних жанрів; запропоновано стратегії аудіювання, націлені на подолання цих труднощів; розглянуто особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні майбутніх перекладачів з точки зору лінгвістичних, лінгвопсихологічних, фізіологічних та психічних особливостей мовлення носіїв мови; описано етапи сприйняття усного повідомлення та механізми аудіювання; проведено огляд використаних діяльностей і ресурсів електронного кейсу з аудіювання з предмету "Перша іноземна мова" (англійська), який містить комплекс вправ для формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні у віртуальному навчальному середовищі Moodle. У відповідності до визначених критеріїв відбору аудіоматеріалів для навчання аудіювання майбутніх перекладачів, відібрано навчальний матеріал; теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання текстів різних жанрів (інтерв’ю, фрагментів лекцій, новин і оголошень) в умовах заочної форми навчання та укладено модель організації навчання на її основі. Експериментально доведено ефективність розробленої методики і визначено її оптимальний варіант. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання майбутніх перекладачів англомовної компетентності в аудіюванні в умовах заочної форми навчання. en_US
dc.subject англомовна компетентність в аудіюванні en_US
dc.subject майбутні перекладачі en_US
dc.subject заочна форма навчання en_US
dc.subject віртуальне навчальне середовище Moodle en_US
dc.subject інтерв’ю en_US
dc.subject фрагменти лекцій en_US
dc.subject новини en_US
dc.subject оголошення en_US
dc.subject електронний кейс en_US
dc.subject стратегії аудіювання en_US
dc.subject англоязычная компетентность в аудировании en_US
dc.subject будущие переводчики en_US
dc.subject заочная форма обучения en_US
dc.subject виртуальная обучающая среда Moodle en_US
dc.subject интервью en_US
dc.subject фрагменты лекций en_US
dc.subject новости en_US
dc.subject объявления en_US
dc.subject электронный кейс en_US
dc.subject стратегии аудирования en_US
dc.subject listening comprehension in English en_US
dc.subject prospective interpreters en_US
dc.subject correspondence education en_US
dc.subject Moodle en_US
dc.subject interviews en_US
dc.subject extracts of lectures en_US
dc.subject the news en_US
dc.subject announcements en_US
dc.subject distance learning en_US
dc.subject distance course en_US
dc.subject listening strategies en_US
dc.title Методика формування англомовної компетентності майбутніх перекладачів в аудіюванні в умовах заочної форми навчання en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу