Короткий опис(реферат):
Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування соціокультурної
компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної
діяльності.
У роботі розглянуто методичні особливості формування соціокультурної
компетентності у майбутніх викладачів англійської мови, які лягли в основу
відповідної методики; визначено мету та компоненти змісту соціокультурної
компетентності у майбутніх викладачів англійської мови; обґрунтовано доцільність
використання англомовних веб-сайтів журнальних та газетних видань у якості
джерела актуальної соціокультурної інформації; доведено доцільність використання статей-новин як лінгвосоціокультурного матеріалу та уточнено поняття "стаття-новина"; розглянуто проектну діяльність і, зокрема, інформаційно-дослідницькийпроект як засіб формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови.
У межах дослідження проведено відбір матеріалу для формування
соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови у ході реалізації проектної діяльності; теоретично обґрунтовано і розроблено систему
вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів
англійської мови у ході реалізації проектної діяльності та укладено модель
організації навчання на її основі. Експериментально доведено ефективність
створеної методики та визначено її оптимальний варіант. Укладено методичні
рекомендації щодо формування соціокультурної компетентності у майбутніх
викладачів англійської мови засобами проектної діяльності.