Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безвін, Юлія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2018-06-07T14:10:56Z
dc.date.available 2018-06-07T14:10:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Безвін, Юлія Геннадіївна. Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / Ю. Г. Безвін ; наук. кер. Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 456 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/240
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності. У роботі розглянуто методичні особливості формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови, які лягли в основу відповідної методики; визначено мету та компоненти змісту соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови; обґрунтовано доцільність використання англомовних веб-сайтів журнальних та газетних видань у якості джерела актуальної соціокультурної інформації; доведено доцільність використання статей-новин як лінгвосоціокультурного матеріалу та уточнено поняття "стаття-новина"; розглянуто проектну діяльність і, зокрема, інформаційно-дослідницькийпроект як засіб формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови. У межах дослідження проведено відбір матеріалу для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови у ході реалізації проектної діяльності; теоретично обґрунтовано і розроблено систему вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови у ході реалізації проектної діяльності та укладено модель організації навчання на її основі. Експериментально доведено ефективність створеної методики та визначено її оптимальний варіант. Укладено методичні рекомендації щодо формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності. en_US
dc.subject соціокультурна компетентність en_US
dc.subject лінгвосоціокультурний матеріал en_US
dc.subject соціокультурна інформація en_US
dc.subject майбутній викладач англійської мови en_US
dc.subject проектна діяльність en_US
dc.subject інформаційно-дослідницький проект en_US
dc.subject стаття-новина en_US
dc.subject англомовні веб-сайти газетних та журнальних видань en_US
dc.subject социокультурная компетентность en_US
dc.subject лингвосоциокультурный материал en_US
dc.subject социокультурная информация en_US
dc.subject будущий преподаватель английского языка en_US
dc.subject проектная деятельность en_US
dc.subject информационно-исследовательский проект en_US
dc.subject статья-новость en_US
dc.subject англоязычные веб-сайты газетных и журнальных изданий en_US
dc.subject socio-cultural competence en_US
dc.subject linguasociocultural material en_US
dc.subject socio-cultural information en_US
dc.subject future university English teachers en_US
dc.subject project work en_US
dc.subject information and research project en_US
dc.subject opinion news articles en_US
dc.subject English newspapers and magazines web-sites en_US
dc.title Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу