Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Безвін, Юлія Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T14:10:56Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T14:10:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Безвін, Юлія Геннадіївна. Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / Ю. Г. Безвін ; наук. кер. Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2017. - 456 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/240 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності. У роботі розглянуто методичні особливості формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови, які лягли в основу відповідної методики; визначено мету та компоненти змісту соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови; обґрунтовано доцільність використання англомовних веб-сайтів журнальних та газетних видань у якості джерела актуальної соціокультурної інформації; доведено доцільність використання статей-новин як лінгвосоціокультурного матеріалу та уточнено поняття "стаття-новина"; розглянуто проектну діяльність і, зокрема, інформаційно-дослідницькийпроект як засіб формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови. У межах дослідження проведено відбір матеріалу для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови у ході реалізації проектної діяльності; теоретично обґрунтовано і розроблено систему вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови у ході реалізації проектної діяльності та укладено модель організації навчання на її основі. Експериментально доведено ефективність створеної методики та визначено її оптимальний варіант. Укладено методичні рекомендації щодо формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності. | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурний матеріал | en_US |
dc.subject | соціокультурна інформація | en_US |
dc.subject | майбутній викладач англійської мови | en_US |
dc.subject | проектна діяльність | en_US |
dc.subject | інформаційно-дослідницький проект | en_US |
dc.subject | стаття-новина | en_US |
dc.subject | англомовні веб-сайти газетних та журнальних видань | en_US |
dc.subject | социокультурная компетентность | en_US |
dc.subject | лингвосоциокультурный материал | en_US |
dc.subject | социокультурная информация | en_US |
dc.subject | будущий преподаватель английского языка | en_US |
dc.subject | проектная деятельность | en_US |
dc.subject | информационно-исследовательский проект | en_US |
dc.subject | статья-новость | en_US |
dc.subject | англоязычные веб-сайты газетных и журнальных изданий | en_US |
dc.subject | socio-cultural competence | en_US |
dc.subject | linguasociocultural material | en_US |
dc.subject | socio-cultural information | en_US |
dc.subject | future university English teachers | en_US |
dc.subject | project work | en_US |
dc.subject | information and research project | en_US |
dc.subject | opinion news articles | en_US |
dc.subject | English newspapers and magazines web-sites | en_US |
dc.title | Формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної діяльності | en_US |
dc.type | Other | en_US |