Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шамота, Ксенія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T19:19:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T19:19:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Шамота К. І. Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій: кваліфікаційна робота магістра з методики викладання іноземної мови / К. І. Шамота; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 98 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2454 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у розробленні методики формування лінгвосоціокультурної компетеності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій. Завдання роботи: – Розглянути лінгвосоціокультурну компетентність майбутніх вчителів як запоруку готовності до ефективного викладання; – Проаналізувати культурологію як основу сучасного вивчення інозем-них мов; – Схарактеризувати компоненти лінгвосоціокультурної компетентності; – Розглянути діалогічне мовлення як необхідну навичку майбутніх вчителів; – Схарактеризувати етапи і засоби формування навичок діалогічного мовлення; – Визначити типи та основні характеристики інтерактивних технологій в сучасному навчанні.– Сформувати методику формування діалогічного мовлення засобами ін-терактивних технологій та оцінювання її ефективності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій | en_US |
dc.type | Book | en_US |