Abstract:
Мета дослідження полягає у розробленні методики формування лінгвосоціокультурної компетеності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій. Завдання роботи: – Розглянути лінгвосоціокультурну компетентність майбутніх вчителів як запоруку готовності до ефективного викладання; – Проаналізувати культурологію як основу сучасного вивчення інозем-них мов; – Схарактеризувати компоненти лінгвосоціокультурної компетентності;
– Розглянути діалогічне мовлення як необхідну навичку майбутніх вчителів;
– Схарактеризувати етапи і засоби формування навичок діалогічного мовлення;
– Визначити типи та основні характеристики інтерактивних технологій в сучасному навчанні.– Сформувати методику формування діалогічного мовлення засобами ін-терактивних технологій та оцінювання її ефективності.