dc.contributor.author |
Шамота, Ксенія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T19:19:22Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T19:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Шамота К. І. Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій: кваліфікаційна робота магістра з методики викладання іноземної мови / К. І. Шамота; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 98 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2454 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у розробленні методики формування лінгвосоціокультурної компетеності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій. Завдання роботи: – Розглянути лінгвосоціокультурну компетентність майбутніх вчителів як запоруку готовності до ефективного викладання; – Проаналізувати культурологію як основу сучасного вивчення інозем-них мов; – Схарактеризувати компоненти лінгвосоціокультурної компетентності;
– Розглянути діалогічне мовлення як необхідну навичку майбутніх вчителів;
– Схарактеризувати етапи і засоби формування навичок діалогічного мовлення;
– Визначити типи та основні характеристики інтерактивних технологій в сучасному навчанні.– Сформувати методику формування діалогічного мовлення засобами ін-терактивних технологій та оцінювання її ефективності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |