Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Шамота, Ксенія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-12-03T19:19:22Z
dc.date.available 2021-12-03T19:19:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шамота К. І. Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій: кваліфікаційна робота магістра з методики викладання іноземної мови / К. І. Шамота; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2454
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у розробленні методики формування лінгвосоціокультурної компетеності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій. Завдання роботи: – Розглянути лінгвосоціокультурну компетентність майбутніх вчителів як запоруку готовності до ефективного викладання; – Проаналізувати культурологію як основу сучасного вивчення інозем-них мов; – Схарактеризувати компоненти лінгвосоціокультурної компетентності; – Розглянути діалогічне мовлення як необхідну навичку майбутніх вчителів; – Схарактеризувати етапи і засоби формування навичок діалогічного мовлення; – Визначити типи та основні характеристики інтерактивних технологій в сучасному навчанні.– Сформувати методику формування діалогічного мовлення засобами ін-терактивних технологій та оцінювання її ефективності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Формування у майбутніх учителів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інтерактивних технологій en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account