Abstract:
Метою є теоретична основа, практична розробка та перевірка ефективності запропонованої методики формування компетентності у діалогічному мовленні з використанням подкастів. Перед початком дослідження, ми поставили для себе такі завдання: 1) охарактеризувати ДМ, окреслити його особливості та описати його складові; 2) описати психолого-педагогічні передумови навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення; 3) дослідити різні класифікації подкастів та сформулювати на основі опрацьованих публікацій власну, яка допоможе в подальшому виборі автентичних відео-подкастів для пробного навчання;
4) покращити вже існуючу організації навчання ДМ у студентів другого курсу;
5) розробити модель організації навчання ДМ у студентів другого курсу за допомогою подкастів; 6) провести пробне навчання майбутніх вчителів професійно орієнтовного англійського ДМ за допомогою подкастів; 7) сформулювати методичні рекомендації щодо організації навчання майбутніх вчителів професійно орієнтовного англійського ДМ за допомогою подкастів.