Abstract:
Мета дослідження – визначити, обґрунтувати й перевірити зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів англійської мови в умовах вищої школи. Для досягнення мети були поставлені такі завдання дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз проблеми особистісно орієнтованого підходу як основної парадигми в сучасній педагогічній теорії і практиці.
2. З’ясувати сутність особистісно орієнтованого навчання та виховання у системі фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 3. Обгрунтувати зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів іноземної мови в умовах вищої освіти. 4. Дослідити ефективність особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти.