dc.contributor.author |
Черевко, Оксана Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T19:22:43Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T19:22:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Черевко О. Г. Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки / О. Г. Черевко; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 80 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2456 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – визначити, обґрунтувати й перевірити зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів англійської мови в умовах вищої школи. Для досягнення мети були поставлені такі завдання дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз проблеми особистісно орієнтованого підходу як основної парадигми в сучасній педагогічній теорії і практиці.
2. З’ясувати сутність особистісно орієнтованого навчання та виховання у системі фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 3. Обгрунтувати зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів іноземної мови в умовах вищої освіти. 4. Дослідити ефективність особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
personality-oriented learning |
en_US |
dc.subject |
role play |
en_US |
dc.subject |
speech situation |
en_US |
dc.subject |
особистісно орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
рольова гра |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва ситуація |
en_US |
dc.title |
Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |