Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черевко, Оксана Геннадіївна
dc.date.accessioned 2021-12-03T19:22:43Z
dc.date.available 2021-12-03T19:22:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Черевко О. Г. Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки / О. Г. Черевко; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2456
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити, обґрунтувати й перевірити зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів англійської мови в умовах вищої школи. Для досягнення мети були поставлені такі завдання дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз проблеми особистісно орієнтованого підходу як основної парадигми в сучасній педагогічній теорії і практиці. 2. З’ясувати сутність особистісно орієнтованого навчання та виховання у системі фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 3. Обгрунтувати зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів іноземної мови в умовах вищої освіти. 4. Дослідити ефективність особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject personality-oriented learning en_US
dc.subject role play en_US
dc.subject speech situation en_US
dc.subject особистісно орієнтоване навчання en_US
dc.subject рольова гра en_US
dc.subject мовленнєва ситуація en_US
dc.title Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу