Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черевко, Оксана Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T19:22:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T19:22:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Черевко О. Г. Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки / О. Г. Черевко; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 80 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2456 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – визначити, обґрунтувати й перевірити зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів англійської мови в умовах вищої школи. Для досягнення мети були поставлені такі завдання дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз проблеми особистісно орієнтованого підходу як основної парадигми в сучасній педагогічній теорії і практиці. 2. З’ясувати сутність особистісно орієнтованого навчання та виховання у системі фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 3. Обгрунтувати зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх вчителів іноземної мови в умовах вищої освіти. 4. Дослідити ефективність особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | personality-oriented learning | en_US |
dc.subject | role play | en_US |
dc.subject | speech situation | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | рольова гра | en_US |
dc.subject | мовленнєва ситуація | en_US |
dc.title | Зміст, форми і методи особистісно орієнтованого навчання та виховання майбутніх учителів англійської мови | en_US |
dc.type | Book | en_US |