Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фалько, Руслана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T19:24:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T19:24:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Фалько Р. В. Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки / Р. В. Фалько; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 115 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2457 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. Відповідно до мети, визначено такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з’ясувати суть базових понять дослідження. 2. Охарактеризувати структуру і критерії готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. 3. Розробити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.4. Експериментально перевірити ефективність технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | professional self-development | en_US |
dc.subject | readiness | en_US |
dc.subject | primary school teacher | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | педагогічна технологія | en_US |
dc.subject | професійний саморозвиток | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.title | Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки | en_US |
dc.type | Book | en_US |