Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. Відповідно до мети, визначено такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з’ясувати суть базових понять дослідження. 2. Охарактеризувати структуру і критерії готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. 3. Розробити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.4. Експериментально перевірити ефективність технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.