dc.contributor.author |
Фалько, Руслана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T19:24:15Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T19:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Фалько Р. В. Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки / Р. В. Фалько; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 115 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2457 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. Відповідно до мети, визначено такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з’ясувати суть базових понять дослідження. 2. Охарактеризувати структуру і критерії готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. 3. Розробити технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.4. Експериментально перевірити ефективність технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
professional self-development |
en_US |
dc.subject |
readiness |
en_US |
dc.subject |
primary school teacher |
en_US |
dc.subject |
professional training |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
готовність |
en_US |
dc.subject |
майбутній вчитель початкової школи |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогічна технологія |
en_US |
dc.subject |
професійний саморозвиток |
en_US |
dc.subject |
фахова підготовка |
en_US |
dc.title |
Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |