Abstract:
Метою цієї роботи є дослідження етапів становлення німецькомовної освіти в Україні з метою визначення подальших тенденцій та перспектив її розвитку. Відповідно до об’єкта, предмета і мети визначені такі завдання дослідження: 1) обґрунтувати культурно-історичні, суспільно-політичні та соціально-педагогічні передумови навчання німецької мови в Україні (в кінці ХХ – на початку ХХІ століття);
2) здійснити аналіз сучасного розвитку німецькомовної освіти в навчальних закладах України (в кінці ХХ – на початку ХХІ століття); 3) визначити тенденції та перспективи розвитку німецькомовної шкільної освіти в Україні; 4) розкрити зміст і організацію підготовки фахівців з німецькомовної освіти в українських освітніх закладах;
5) охарактеризувати становлення і розвиток навчання німецької мови у Київському національному лінгвістичному університеті; 6) висвітлити перспективи розвитку системи підготовки фахівців з німецькомовної освіти: визначити вклад учених Київського національного лінгвістичного університету для розвитку навчання німецької мови в Україні.