Abstract:
Нашою метою є розроблення моделі навчального процесу з навчання студентів монологу-опису з використанням мультимедійних засобів на основі комбінованих технологій. Для досягнення мети, було встановлено наступні завдання:
1) Визначити цілі та вимоги для формування англомовної лексичної компетентності у студентів 3-го курсу; 2) Охарактеризувати особливості використання мультимедійних презентацій для навчання студентів монологу-опису; 3) Відібрати і організувати матеріали мультимедійних презентацій для формування англомовної лексичної компетентності студентів 3-го курсу; 4) проаналізувати підручники англійської мови для студентів 3-го курсу щодо використання різних видів наочності задля формування англомовної лексичної компетентності студентів; 5) провести спостереження на парах та виокремити типові вправи для формування англомовної лексичної компетентності; 6) Перевірити ефективності методики навчання студентів монологу- опису з використанням мультимедійних презентацій.