Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Васильєва, Аліса Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T19:44:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T19:44:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Васильєва А. І. Навчання майбутніх учителів англійської мови монологу-опису з використанням мультимедійних презентацій в умовах комбінованого навчання: кваліфікаційна робота магістра / А. І. Васильєва; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 70 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2465 | |
dc.description.abstract | Нашою метою є розроблення моделі навчального процесу з навчання студентів монологу-опису з використанням мультимедійних засобів на основі комбінованих технологій. Для досягнення мети, було встановлено наступні завдання: 1) Визначити цілі та вимоги для формування англомовної лексичної компетентності у студентів 3-го курсу; 2) Охарактеризувати особливості використання мультимедійних презентацій для навчання студентів монологу-опису; 3) Відібрати і організувати матеріали мультимедійних презентацій для формування англомовної лексичної компетентності студентів 3-го курсу; 4) проаналізувати підручники англійської мови для студентів 3-го курсу щодо використання різних видів наочності задля формування англомовної лексичної компетентності студентів; 5) провести спостереження на парах та виокремити типові вправи для формування англомовної лексичної компетентності; 6) Перевірити ефективності методики навчання студентів монологу- опису з використанням мультимедійних презентацій. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | В.; | |
dc.title | Навчання майбутніх учителів англійської мови монологу-опису з використанням мультимедійних презентацій в умовах комбінованого навчання | en_US |
dc.type | Book | en_US |