Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів англійської до розвитку творчих здібностей учнів старшої школи. Відповідно до мети сформульовано такі завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукову літератури з проблеми підготовки майбутніх учителів англійської мови до розвитку творчих здібностей учнів старшої школи.
2. Обґрунтувати організаційно-змістові особливості професійної підготовки учителів англійської мови в зарубіжних і українських університетах.
3. Виокремити організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів англійської мови до розвитку творчих здібностей учнів старшої школи.
4. Скласти науково-методичні рекомендації з удосконалення підготовки майбутніх учителів англійської мови до розвитку творчих здібностей учнів старшої школи.