Repository of
Kyiv National Linguistic University

Теорія і практика проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаренко, Олександр Федорович
dc.contributor.author Матвієнко, Ольга Василівна
dc.contributor.author Коваль, Тамара Іванівна
dc.contributor.author Соловей, Мирослав Іванович
dc.contributor.author Кудіна, Валерія Василівна
dc.contributor.author Аврамчук, А. М.
dc.contributor.author Майєр, Наталія Василівна
dc.contributor.author Щербина, О. А.
dc.contributor.author Асоянц, Поліна Григорівна
dc.contributor.author Демчук, Володимир Степанович
dc.contributor.author Бесклінська, Олена Петрівна
dc.contributor.author Плотніков, Є. О.
dc.contributor.author Палій, В. С.
dc.contributor.author Федько, С. Л.
dc.date.accessioned 2018-11-09T09:32:32Z
dc.date.available 2018-11-09T09:32:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Теорія і практика проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов : кол. монографія / О. Ф. Бондаренко [та ін.]. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2017. - 266 с. en_US
dc.identifier.isbn 978-966-638-327-6
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/247
dc.description.abstract У колективній монографії розглядаються теоретичні і практичні основи проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Аналізуються сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов, зокрема акцентується увага на комунікативному підході як основному при навчанні іноземних мов та інноваційних підходах до організації освітнього процесу. Розглянуто теоретичні засади проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов з використанням систем управління навчанням Moodle: охарактеризовано базові поняття дослідження; подано типологію засобів вивчення іноземних мов у інформаційно-комунікаційному навчальному середовищі; розглянуто організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні особливості і модель проектування мультимедійних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов з використанням систем управління навчанням Moodle. Проведено аналіз відкритих освітніх ресурсів як джерела навчальної інформації для опанування мов, запропоновано структуру інформаційно-комунікаційного навчального середовища професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у середовищі системи Moodle щодо розвитку професійно спрямованої іншомовної комунікативної, методичної й інноваційної компетентності, розглянуто особливості використання мультимедійних технологій у процесі проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов і програмні засоби проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін у системі Moodle. Цільова аудиторія монографії – науковці та фахівці в галузі методики навчання іноземних мов для професійного спілкування, викладачі-практики, аспіранти та докторанти. en_US
dc.publisher Вид. центр КНЛУ en_US
dc.subject мультимедійні електронні освітні ресурси en_US
dc.subject комунікативний підхід en_US
dc.subject система управління навчанням Moodle en_US
dc.subject викладач іноземних мов en_US
dc.title Теорія і практика проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account