Abstract:
Мета даного дослідження полягає у вивченні лексичної прагматики англомовного образотворчого рекламного тексту. Виходячи із загальної мети ставляться такі завдання: 1) виявити прагматичні особливості тексту англомовної образотворчої реклами; 2) провести аналіз стратегій взаємодії вербальних і візуальних компонентів в досліджуваному рекламному тексті; 3) дослідити прагматику використання лексичних засобів залежно від вибору стратегії інтеракції вербальних та візуальних компонентів в англомовному рекламному тексті; 4) розглянути механізми взаємодії різних когнітивних процесів, що беруть участь в сприйнятті і обробці рекламної інформації, що надходить по різних каналах тексту образотворчої реклами. У процесі аналізу використовуються авторитетні тлумачні словники англійської мови, різні спеціальні словники (словники синонімів, ідіом і сленгу, термінологічні словники).