dc.contributor.author |
Буря, Каріна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-06T18:52:26Z |
|
dc.date.available |
2021-12-06T18:52:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Буря К. О. Соціокультурний та прагматичний аспекти українськомовного перекладу рекламних текстів сучасних італійських ЗМІ = Aspetti socio-culturali e pragmatici della traduzione ucraina di testi pubblicitari dei media italiani moderni: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / К. О. Буря ; наук. кер. В. В. Куранда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2505 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження спрямована на аналіз перекладу реклами з двох аспектів: прагматичного та соціокультурного. Який аналізує привабливість словесних та візуальних презентацій для різних цільових аудиторій, зокрема, адаптацію італійської реклами до українського ринку. Відповідно до поставленої мети формуються і вирішуються такі завдання: - проаналізувати літературу з досліджуваної теми;
- розглянути рекламний текст як об'єкт соціокультурного вивчення; - проаналізувати особливості та функції рекламних текстів; - виявити трансформації та їх функції;
- визначити лексичні засоби при перекладі рекламних текстів; - виявити роль прагматико-стилістичного аспекту в рекламних текстах; - провести порівняльний аналіз італомовних та україномовних рекламних текстів та зробити висновок про основні відмінності і подібності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Соціокультурний та прагматичний аспекти українськомовного перекладу рекламних текстів сучасних італійських ЗМІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Aspetti socio-culturali e pragmatici della traduzione ucraina di testi pubblicitari dei media italiani moderni |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |