Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Cтруктурно-семантичні особливості англійськомовних текстів індустрії моди та способи їх відтворення у перекладі українською мовою (на матеріалі рекламних текстів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лобода, Лілія Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-12-08T16:37:00Z
dc.date.available 2021-12-08T16:37:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лобода Л. Л. Cтруктурно-семантичні особливості англійськомовних текстів індустрії моди та способи їх відтворення у перекладі українською мовою (на матеріалі рекламних текстів) = Structural, semantic specifics of th fashion industry texts and ways of rendering them into ukrainian (case study of advertising texts): кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / Л. Л. Лобода ; наук. кер. В. Г. Ніконова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 120 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2542
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в аналізі модерної структурної будови рекламного тексту індустрії моди, його семантичного наповнення та прагматики в тексті-джерелі та лексичні, граматичні та лексико-граматичні особливості його відтворення цільовою мовою. Для того, щоб досягти мети дослідження, нам слід виконати такі завдання: вивчити структурні особливості друкованого та аудіовізуального англійськомовного рекламного тексту; визначити основні художні засоби та стилістичні особливості семантичного наповнення рекламного тексту індустрії моди; визначити прагматику рекламних текстів індустрії моди; проаналізувати вживання художніх засобів в англійськомовному рекламному тексті; визначити основні лексичні, граматичні та лексико-граматичні перекладацькі трансформації, які вживаються при перекладі англійськомовного рекламного тексту індустрії моди на українську мову. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Cтруктурно-семантичні особливості англійськомовних текстів індустрії моди та способи їх відтворення у перекладі українською мовою (на матеріалі рекламних текстів) en_US
dc.title.alternative Structural, semantic specifics of th fashion industry texts and ways of rendering them into ukrainian (case study of advertising texts) en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу