Abstract:
Мета дослідження полягає в аналізі модерної структурної будови рекламного тексту індустрії моди, його семантичного наповнення та прагматики в тексті-джерелі та лексичні, граматичні та лексико-граматичні особливості його відтворення цільовою мовою. Для того, щоб досягти мети дослідження, нам слід виконати такі завдання: вивчити структурні особливості друкованого та аудіовізуального англійськомовного рекламного тексту; визначити основні художні засоби та стилістичні особливості
семантичного наповнення рекламного тексту індустрії моди; визначити прагматику рекламних текстів індустрії моди; проаналізувати вживання художніх засобів в англійськомовному рекламному тексті; визначити основні лексичні, граматичні та лексико-граматичні перекладацькі трансформації, які вживаються при перекладі
англійськомовного рекламного тексту індустрії моди на українську мову.