dc.contributor.author |
Лобода, Лілія Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-08T16:37:00Z |
|
dc.date.available |
2021-12-08T16:37:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Лобода Л. Л. Cтруктурно-семантичні особливості англійськомовних текстів індустрії моди та способи їх відтворення у перекладі українською мовою (на матеріалі рекламних текстів) = Structural, semantic specifics of th fashion industry texts and ways of rendering them into ukrainian (case study of advertising texts): кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / Л. Л. Лобода ; наук. кер. В. Г. Ніконова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 120 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2542 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в аналізі модерної структурної будови рекламного тексту індустрії моди, його семантичного наповнення та прагматики в тексті-джерелі та лексичні, граматичні та лексико-граматичні особливості його відтворення цільовою мовою. Для того, щоб досягти мети дослідження, нам слід виконати такі завдання: вивчити структурні особливості друкованого та аудіовізуального англійськомовного рекламного тексту; визначити основні художні засоби та стилістичні особливості
семантичного наповнення рекламного тексту індустрії моди; визначити прагматику рекламних текстів індустрії моди; проаналізувати вживання художніх засобів в англійськомовному рекламному тексті; визначити основні лексичні, граматичні та лексико-граматичні перекладацькі трансформації, які вживаються при перекладі
англійськомовного рекламного тексту індустрії моди на українську мову. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Cтруктурно-семантичні особливості англійськомовних текстів індустрії моди та способи їх відтворення у перекладі українською мовою (на матеріалі рекламних текстів) |
en_US |
dc.title.alternative |
Structural, semantic specifics of th fashion industry texts and ways of rendering them into ukrainian (case study of advertising texts) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |