Abstract:
Мета роботи – проаналізувати лінгво-функціональні особливості англійськомовної політичної реклами та способи їх відтворення українською мовою.
Досягнення мети роботи передбачає постановку і виконання наступних завдань:
1) виявити загальні лінгво-функціональні особливості англійськомовної
політичної реклами; 2) охарактеризувати лінгво-функціональні особливості англійськомовної політичної реклами як проблему перекладознавства;
3) визначити поняття дискурсу та поняття політичного дискурсу;
4) проаналізувати семантичні параметри лінгво-функціональних
особливостей англійськомовної політичної реклами 5) продемонструвати використання еквівалентів як засіб перекладу політичної реклами;
6) представити лексичні, лексико-семантичні та граматичні перекладацькі
трансформації як засіб перекладу політичної реклами.