Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Туристичний імідж України в контексті розвитку в’їзного туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дербаль, Таїсія Іванівна
dc.date.accessioned 2022-06-07T08:44:44Z
dc.date.available 2022-06-07T08:44:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дербаль Т. І. Туристичний імідж України в контексті розвитку в’їзного туризму: кваліфікаційна робота бакалавра / Т. І. Дербаль; наук кер. Кучерява Г. О.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2606
dc.description.abstract Мета даної роботи – дослідити туристичний імідж України та надати пропозиції щодо його покращення та просування в контексті розвитку в’їзного туризму. Об’єкт дослідження – туристичний імідж України. Предмет дослідження – особливості формування та просування туристичного іміджу України в контексті розвитку в’їзного туризму. При виконанні даної роботи було використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації, описовий метод, метод SWOT-аналізу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Україна en_US
dc.subject туристичний імідж en_US
dc.subject привабливість території en_US
dc.subject іноземні туристи en_US
dc.subject просування туристичного іміджу en_US
dc.subject Ukraine en_US
dc.subject tourist image en_US
dc.subject territory attractiveness en_US
dc.subject foreign tourists en_US
dc.subject tourist image promotion en_US
dc.title Туристичний імідж України в контексті розвитку в’їзного туризму en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу