dc.contributor.author |
Дербаль, Таїсія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-07T08:44:44Z |
|
dc.date.available |
2022-06-07T08:44:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дербаль Т. І. Туристичний імідж України в контексті розвитку в’їзного туризму: кваліфікаційна робота бакалавра / Т. І. Дербаль; наук кер. Кучерява Г. О.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 67 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2606 |
|
dc.description.abstract |
Мета даної роботи – дослідити туристичний імідж України та надати пропозиції щодо його покращення та просування в контексті розвитку в’їзного туризму. Об’єкт дослідження – туристичний імідж України. Предмет дослідження – особливості формування та просування туристичного іміджу України в контексті розвитку в’їзного туризму. При виконанні даної роботи було використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації, описовий метод, метод
SWOT-аналізу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Україна |
en_US |
dc.subject |
туристичний імідж |
en_US |
dc.subject |
привабливість території |
en_US |
dc.subject |
іноземні туристи |
en_US |
dc.subject |
просування туристичного іміджу |
en_US |
dc.subject |
Ukraine |
en_US |
dc.subject |
tourist image |
en_US |
dc.subject |
territory attractiveness |
en_US |
dc.subject |
foreign tourists |
en_US |
dc.subject |
tourist image promotion |
en_US |
dc.title |
Туристичний імідж України в контексті розвитку в’їзного туризму |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |