Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства

Show simple item record

dc.contributor.author Осадча, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2018-12-06T11:26:45Z
dc.date.available 2018-12-06T11:26:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Осадча, Надія Василівна. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Н. В. Осадча ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 22 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/261
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСКК) в англомовному читанні на уроках країнознавства. У роботі теоретично обґрунтовано й практично розроблено методику формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства з використанням розроблених навчальних матеріалів. Визначено поняття ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, котру розглянуто як сукупність лінгвосоціокультурних знань, навичок і вмінь, які забезпечують здатність старшокласників орієнтуватися в структурно-смисловій організації тексту 20 з лінгвосоціокультурним потенціалом, розпізнавати, адекватно розуміти та критично інтерпретувати лінгвосоціокультурну інформацію, вміщену в тексті, та готовність випускників профільної школи вступати в міжкультурну комунікацію. Сформульовано й описано склад та структуру ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. Проаналізовано психологічні особливості учнів профільної школи та уточнено зміст формування здатності та готовності до міжкультурного спілкування як компоненту ЛСКК у старшокласників, включаючи спостережливість, сенсибілізацію, зіставлення рідної та іншої культур, аналіз їх відмінностей, рефлексію, емпатію, толерантність, неупередженість та доброзичливість, якими учень школи філологічного профілю повинен оволодіти в освітньому процесі. У межах дослідження проведено аналіз посібників з країнознавства, відібрано корпус текстів на основі запропонованих критеріїв. Визначено вимоги до вправ формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. На основі описаних теоретичних положень розроблено підсистему вправ для формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, а також укладено модель організації навчання на її основі, створено авторську програму до курсу за вибором «Країнознавство» для 11 класу. Ефективність розробленої методики було доведено в ході експерименту та підтверджено статистичними методами. За результатами експериментального навчання сформульовано методичні рекомендації щодо організації роботи з формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. en_US
dc.subject лінгвосоціокультурна компетентність en_US
dc.subject читання en_US
dc.subject країнознавчий текст en_US
dc.subject країнознавство en_US
dc.subject культурологічний підхід en_US
dc.subject лингвосоциокультурная компетентность en_US
dc.subject чтение en_US
dc.subject страноведческой текст en_US
dc.subject страноведение en_US
dc.subject культурологический подход en_US
dc.subject socio-cultural competence en_US
dc.subject reading en_US
dc.subject country study text en_US
dc.subject cultural approach en_US
dc.title Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account