Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадча, Надія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-06T11:26:45Z | |
dc.date.available | 2018-12-06T11:26:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Осадча, Надія Василівна. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Н. В. Осадча ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 22 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/261 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСКК) в англомовному читанні на уроках країнознавства. У роботі теоретично обґрунтовано й практично розроблено методику формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства з використанням розроблених навчальних матеріалів. Визначено поняття ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, котру розглянуто як сукупність лінгвосоціокультурних знань, навичок і вмінь, які забезпечують здатність старшокласників орієнтуватися в структурно-смисловій організації тексту 20 з лінгвосоціокультурним потенціалом, розпізнавати, адекватно розуміти та критично інтерпретувати лінгвосоціокультурну інформацію, вміщену в тексті, та готовність випускників профільної школи вступати в міжкультурну комунікацію. Сформульовано й описано склад та структуру ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. Проаналізовано психологічні особливості учнів профільної школи та уточнено зміст формування здатності та готовності до міжкультурного спілкування як компоненту ЛСКК у старшокласників, включаючи спостережливість, сенсибілізацію, зіставлення рідної та іншої культур, аналіз їх відмінностей, рефлексію, емпатію, толерантність, неупередженість та доброзичливість, якими учень школи філологічного профілю повинен оволодіти в освітньому процесі. У межах дослідження проведено аналіз посібників з країнознавства, відібрано корпус текстів на основі запропонованих критеріїв. Визначено вимоги до вправ формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. На основі описаних теоретичних положень розроблено підсистему вправ для формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, а також укладено модель організації навчання на її основі, створено авторську програму до курсу за вибором «Країнознавство» для 11 класу. Ефективність розробленої методики було доведено в ході експерименту та підтверджено статистичними методами. За результатами експериментального навчання сформульовано методичні рекомендації щодо організації роботи з формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства. | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | країнознавчий текст | en_US |
dc.subject | країнознавство | en_US |
dc.subject | культурологічний підхід | en_US |
dc.subject | лингвосоциокультурная компетентность | en_US |
dc.subject | чтение | en_US |
dc.subject | страноведческой текст | en_US |
dc.subject | страноведение | en_US |
dc.subject | культурологический подход | en_US |
dc.subject | socio-cultural competence | en_US |
dc.subject | reading | en_US |
dc.subject | country study text | en_US |
dc.subject | cultural approach | en_US |
dc.title | Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства | en_US |
dc.type | Other | en_US |