Abstract:
У дисертації вперше у методичній науці теоретично обґрунтовано й розроблено
систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних
спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) й реалізовано їх у відповідній концепції,
яка включає структуру, послідовність та зміст формування міжкультурної професійно
орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО
технічного профілю, ієрархізовано принципи формування зазначеної компетентності,
визначено метод (конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види
експерієнційної навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для
кожного етапу навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного
профілю. Ефективність запропонованої методики перевірено і підтверджено в ході
експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо
використання методу конструктивістського комбінованого навчання англійської
мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей, які знайшли
своє практичне втілення у навчальному процесі чотирьох закладів вищої освіти.