Repository of
Kyiv National Linguistic University

Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах

Show simple item record

dc.contributor.author Корнєва, Зоя Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-12-06T11:30:33Z
dc.date.available 2018-12-06T11:30:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Корнєва, Зоя Михайлівна. Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / З. М. Корнєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 34 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/263
dc.description.abstract У дисертації вперше у методичній науці теоретично обґрунтовано й розроблено систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) й реалізовано їх у відповідній концепції, яка включає структуру, послідовність та зміст формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО технічного профілю, ієрархізовано принципи формування зазначеної компетентності, визначено метод (конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види експерієнційної навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для кожного етапу навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного профілю. Ефективність запропонованої методики перевірено і підтверджено в ході експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання методу конструктивістського комбінованого навчання англійської мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей, які знайшли своє практичне втілення у навчальному процесі чотирьох закладів вищої освіти. en_US
dc.subject формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності en_US
dc.subject принципи навчання en_US
dc.subject етапізація та аспектизація навчального процесу en_US
dc.subject метод конструктивістського комбінованого навчання en_US
dc.subject експерієнційні види навчальної діяльності en_US
dc.subject модель навчального процесу en_US
dc.subject intercultural professionally oriented foreign language communicative competence formation en_US
dc.subject teaching principles en_US
dc.subject teaching process staging en_US
dc.subject constructivist blended method en_US
dc.subject experiential activities en_US
dc.subject teaching process model en_US
dc.subject формирование межкультурной профессионально ориентированной иноязычной коммуникативной компетентности en_US
dc.subject принципы обучения en_US
dc.subject этапизация и аспектизация учебного процесса en_US
dc.subject метод конструктивистского комбинированного обучения en_US
dc.subject экспериенциальные виды учебной деятельности en_US
dc.subject модель учебного процесса en_US
dc.title Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account