dc.contributor.author |
Івасенко, Анастасія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T08:01:44Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T08:01:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Івасенко А. А. Маркетингові дослідження ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку (на прикладі ТОВ «КК Консалтинг»): кваліфікаційна робота бакалавра / А. А. Івасенко; наук кер. Решетник Н. І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2636 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи – полягає у дослідженні теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо оптимізації організації та проведення маркетингових досліджень ринкових позицій підприємства; Об'єктом дослідження є маркетингові дослідження. Предмет дослідження – маркетингові дослідження ринкових позицій КК «Консалтинг» та тенденцій розвитку ринку консалтингових послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку (на прикладі ТОВ «КК Консалтинг») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |