Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку (на прикладі ТОВ «КК Консалтинг»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Івасенко, Анастасія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:01:44Z
dc.date.available 2022-06-13T08:01:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Івасенко А. А. Маркетингові дослідження ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку (на прикладі ТОВ «КК Консалтинг»): кваліфікаційна робота бакалавра / А. А. Івасенко; наук кер. Решетник Н. І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2636
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи – полягає у дослідженні теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо оптимізації організації та проведення маркетингових досліджень ринкових позицій підприємства; Об'єктом дослідження є маркетингові дослідження. Предмет дослідження – маркетингові дослідження ринкових позицій КК «Консалтинг» та тенденцій розвитку ринку консалтингових послуг. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові дослідження ринкових позицій підприємства та тенденцій розвитку ринку (на прикладі ТОВ «КК Консалтинг») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу