Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «IPIO»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мединська, Руслана Іванівна
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:05:29Z
dc.date.available 2022-06-13T08:05:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мединська Р. І. Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «IPIO»): кваліфікаційна робота бакалавра / Р. І. Мединська; наук кер. Шульпіна Н. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2637
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи – дослідити роль реклами в просуванні бренда видавництва та запропонувати напрямки посилення її впливу. Об’єктом дослідження є маркетингова та рекламна діяльність підприємства, а предметом – діяльність з просування бренду видавництва. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «IPIO») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу