dc.contributor.author |
Мединська, Руслана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T08:05:29Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T08:05:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мединська Р. І. Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «IPIO»): кваліфікаційна робота бакалавра / Р. І. Мединська; наук кер. Шульпіна Н. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2637 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи – дослідити роль реклами в просуванні бренда видавництва та запропонувати напрямки посилення її впливу. Об’єктом дослідження є маркетингова та рекламна діяльність підприємства, а предметом – діяльність з просування бренду видавництва. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (на прикладі ТОВ «IPIO») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |