Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація Маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:09:54Z
dc.date.available 2022-06-13T08:09:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мороз К. В. Організація Маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД»): кваліфікаційна робота бакалавра / К. В. Мороз; наук кер. Решетник Н. І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 99 с en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2638
dc.description.abstract Мета роботи – дослідити теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства та розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД». Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства, що функціонує в умовах сучасного конкурентного ринкового середовища. Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності на підприємстві на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Організація Маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу