dc.contributor.author |
Мороз, Катерина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T08:09:54Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T08:09:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мороз К. В. Організація Маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД»): кваліфікаційна робота бакалавра / К. В. Мороз; наук кер. Решетник Н. І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 99 с |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2638 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи – дослідити теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства та розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД».
Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства, що функціонує в умовах сучасного конкурентного ринкового середовища.
Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності на підприємстві на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Організація Маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |