Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ НЦ «МАЙСТЕР КОУЧ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author П´ятецька, Ксенія Олегівна
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:18:50Z
dc.date.available 2022-06-13T08:18:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation П’ятецька К. О. Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ НЦ «МАЙСТЕР КОУЧ»): кваліфікаційна робота бакалавра / К. О. П’ятецька; наук кер. Решетник Н. І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 54 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2639
dc.description.abstract Мета дипломної роботи : аналіз і розробка напрямків вдосконалення просування бренду компанії ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «МАЙСТЕР КОУЧ» в соціальних мережах. Предмет дослідження – просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «МАЙСТЕР КОУЧ». Об´єкт дослідження – просування бренду компанії в соціальних мережах. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ТОВ НЦ «МАЙСТЕР КОУЧ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу