dc.contributor.author |
Корнєва, Зоя Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-06T11:30:33Z |
|
dc.date.available |
2018-12-06T11:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Корнєва, Зоя Михайлівна. Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / З. М. Корнєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 34 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/263 |
|
dc.description.abstract |
У дисертації вперше у методичній науці теоретично обґрунтовано й розроблено
систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних
спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) й реалізовано їх у відповідній концепції,
яка включає структуру, послідовність та зміст формування міжкультурної професійно
орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО
технічного профілю, ієрархізовано принципи формування зазначеної компетентності,
визначено метод (конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види
експерієнційної навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для
кожного етапу навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного
профілю. Ефективність запропонованої методики перевірено і підтверджено в ході
експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо
використання методу конструктивістського комбінованого навчання англійської
мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей, які знайшли
своє практичне втілення у навчальному процесі чотирьох закладів вищої освіти. |
en_US |
dc.subject |
формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності |
en_US |
dc.subject |
принципи навчання |
en_US |
dc.subject |
етапізація та аспектизація навчального процесу |
en_US |
dc.subject |
метод конструктивістського комбінованого навчання |
en_US |
dc.subject |
експерієнційні види навчальної діяльності |
en_US |
dc.subject |
модель навчального процесу |
en_US |
dc.subject |
intercultural professionally oriented foreign language communicative competence formation |
en_US |
dc.subject |
teaching principles |
en_US |
dc.subject |
teaching process staging |
en_US |
dc.subject |
constructivist blended method |
en_US |
dc.subject |
experiential activities |
en_US |
dc.subject |
teaching process model |
en_US |
dc.subject |
формирование межкультурной профессионально ориентированной иноязычной коммуникативной компетентности |
en_US |
dc.subject |
принципы обучения |
en_US |
dc.subject |
этапизация и аспектизация учебного процесса |
en_US |
dc.subject |
метод конструктивистского комбинированного обучения |
en_US |
dc.subject |
экспериенциальные виды учебной деятельности |
en_US |
dc.subject |
модель учебного процесса |
en_US |
dc.title |
Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |