Repository of
Kyiv National Linguistic University

Ефективність маркетингової діяльності організації (на прикладі ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ")

Show simple item record

dc.contributor.author Симиренко, Гліб Станіславович
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:33:41Z
dc.date.available 2022-06-13T08:33:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Симиренко Г. С. Ефективність маркетингової діяльності організації (на прикладі ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ"): кваліфікаційна робота бакалавра / Г. С. Симиренко; наук кер. Данченко Л. Г.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2641
dc.description.abstract Мета роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних основ процесу управління маркетинговою діяльність на підприємстві та надати рекомендацій з розробки напрямків удосконалення роботи ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ". Об‘єкт дослідження – процес управління ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ". Предмет дослідження – система управління маркетингом на підприємстві та його роль у процесі розвитку підприємства в цілому, і, зокрема, в контексті формування потенціалу конкурентних переваг. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject принципи маркетингу en_US
dc.subject підходи до управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject цілі маркетингової діяльності en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject управління кадрами en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing principles en_US
dc.subject approaches to the management of marketing activities en_US
dc.subject goals of marketing activity en_US
dc.subject management en_US
dc.subject personnel management en_US
dc.subject entrepreneurial activity en_US
dc.title Ефективність маркетингової діяльності організації (на прикладі ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ") en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account