dc.contributor.author |
Симиренко, Гліб Станіславович |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T08:33:41Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T08:33:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Симиренко Г. С. Ефективність маркетингової діяльності організації (на прикладі ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ"): кваліфікаційна робота бакалавра / Г. С. Симиренко; наук кер. Данченко Л. Г.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 65 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2641 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних основ процесу управління маркетинговою діяльність на підприємстві та надати рекомендацій з розробки напрямків удосконалення роботи ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ".
Об‘єкт дослідження – процес управління ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ".
Предмет дослідження – система управління маркетингом на підприємстві та його роль у процесі розвитку підприємства в цілому, і, зокрема, в контексті формування потенціалу конкурентних переваг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
принципи маркетингу |
en_US |
dc.subject |
підходи до управління маркетинговою діяльністю |
en_US |
dc.subject |
цілі маркетингової діяльності |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
управління кадрами |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing principles |
en_US |
dc.subject |
approaches to the management of marketing activities |
en_US |
dc.subject |
goals of marketing activity |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
personnel management |
en_US |
dc.subject |
entrepreneurial activity |
en_US |
dc.title |
Ефективність маркетингової діяльності організації (на прикладі ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ") |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |