Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування інструментів В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «НЦ» «МАЙСТЕР КОУЧ»")

Show simple item record

dc.contributor.author Ставцева, Софія Рамазівна
dc.date.accessioned 2022-06-13T08:51:07Z
dc.date.available 2022-06-13T08:51:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ставцева С. Р. Застосування інструментів В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «НЦ» «МАЙСТЕР КОУЧ»"): кваліфікаційна робота бакалавра / С. Р. Ставцева; наук кер. Данченко Л. Г.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2642
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення основних теоретичних і практичних аспектів впровадження та використання інструментів маркетингу B2B, а також можливостей їх застосування в маркетинговій діяльності компанії. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності компанії на ринку B2B. Предметом дослідження є аналіз інструментів В2В маркетингу та їх використання в маркетинговій діяльності підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Застосування інструментів В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «НЦ» «МАЙСТЕР КОУЧ»") en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account