dc.contributor.author |
Ставцева, Софія Рамазівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T08:51:07Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T08:51:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ставцева С. Р. Застосування інструментів В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «НЦ» «МАЙСТЕР КОУЧ»"): кваліфікаційна робота бакалавра / С. Р. Ставцева; наук кер. Данченко Л. Г.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 91 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2642 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення основних теоретичних і практичних аспектів впровадження та використання інструментів маркетингу B2B, а також можливостей їх застосування в маркетинговій діяльності компанії.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності компанії на
ринку B2B. Предметом дослідження є аналіз інструментів В2В маркетингу та їх використання в маркетинговій діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Застосування інструментів В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «НЦ» «МАЙСТЕР КОУЧ»") |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |