Короткий опис(реферат):
Корнєва З.М. Система професійно орієнтованого англомовного навчання
студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. –
Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
за спеціальністю 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" (011 –
Освітні, педагогічні науки). – Київський національний лінгвістичний університет,
Київ, 2018.
У дисертації вперше у методичній науці було теоретично обґрунтовано
й розроблено систему професійно орієнтованого англомовного навчання
студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) й реалізовано
їх у відповідній концепції, яка включає структуру, послідовність та зміст
формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної
компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО технічного профілю, ієрархізовано
принципи формування зазначеної компетентності, визначено метод
(конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види експерієнційної
навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для кожного етапу
навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного профілю.
Об’єктом дослідження є процес обґрунтування і розроблення системи
англомовного професійно орієнтованого навчання студентів технічних
спеціальностей.
Предмет дослідження становить система англомовного професійно
орієнтованого навчання студентів технічних спеціальностей на основі методу
констуктивістського комбінованого навчання.
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад,
розробленні та експериментальній перевірці методики професійно орієнтованого
англомовного навчання студентів технічних спеціальностей.
Аналіз сучасного стану викладання англійської мови професійного
спрямування у немовних ЗВО України доводить, що у межах практики викладання
іноземної мови (ІМ) для потреб професійної комунікації використовуються два
основні апріорні підходи. У зв’язку з тим, що обидва зазначені підходи мають цілу низку суперечностей, виникла необхідність теоретичної розробки та практичного втілення концептуально нової системи професійно орієтованої англомовної підготовки студентів технічних спеціальностей.