Repository of
Kyiv National Linguistic University

Методична система навчання студентів магістратури усного перекладу у зовнішньоекономічній сфері (на матеріалі англійської та української мов)

Show simple item record

dc.contributor.author Зінукова, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-12-06T12:43:22Z
dc.date.available 2018-12-06T12:43:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зінукова, Наталія Вікторівна. Методична система навчання студентів магістратури усного перекладу у зовнішньоекономічній сфері (на матеріалі англійської та української мов) [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / Н. В. Зінукова ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 638 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/265
dc.description.abstract Зінукова Н. В. Методична система навчання студентів магістратури усного перекладу у зовнішньоекономічній сфері (на матеріалі англійської та української мов).  Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02  теорія і методика навчання: германські мови.  Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. Проблема підготовки майбутнього перекладача до професійної діяльності об’єктивно набула перспективного характеру у зв’язку з посиленням процесів глобалізації, інформатизації суспільства, появою нових способів створення, збереження, передачі та використання інформації, розширенням комунікативних зв’язків фахівців, зміною соціального замовлення на професію перекладача, інших вимог до підготовки фахівців у цій сфері, обумовлених завданнями євроінтеграції України. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні методичної системи, розробленні та експериментальній перевірці методики її реалізації для формування у студентів магістратури фахової компетентності усного перекладача у послідовному перекладі у зовнішньоекономічній сфері. На основі аналізу досліджень у галузі лінгвістики, психології, психолінгвістики, перекладознавства, методики навчання перекладу описано механізми функціонування та конкретизовані вимоги до рівня сформованості у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти компетентності в усному перекладі у зовнішньоекономічній сфері згідно із ступенем досягнення сукупності систематизованих знань, навичок, умінь та здібностей, які необхідні перекладачеві для здійснення професійної діяльності. У роботі проаналізована сфера професійної діяльності перекладача; уточнено вимоги ринку перекладацьких послуг; здійснено аналіз сучасних досліджень з навчання усного перекладу, стандартів і кваліфікаційних рамок майбутніх фахівців з перекладу; обґрунтовано специфіку формування мовної особистості майбутніх перекладачів як стратегічного орієнтиру професійної лінгвістичної освіти; виділено структурні характеристики англомовного ділового дискурсу та особливості комунікативних стратегій його реалізації. en_US
dc.subject послідовний переклад en_US
dc.subject фахова компетентність усного перекладача en_US
dc.subject студенти магістратури en_US
dc.subject психолінгвістична методологія en_US
dc.subject зовнішньоекономічна сфера en_US
dc.subject білінгв en_US
dc.subject перекладацька стратегія en_US
dc.subject consecutive interpreting en_US
dc.subject professional interpreter’s competence en_US
dc.subject Masters-students en_US
dc.subject psycholinguistic methodology en_US
dc.subject foreign economic field en_US
dc.subject bilingual en_US
dc.subject translation strategy en_US
dc.subject последовательный перевод en_US
dc.subject профессиональная компетентность устного переводчика en_US
dc.subject студенты магистратуры en_US
dc.subject психолингвистическая методология en_US
dc.subject внешнеэкономическая сфера en_US
dc.subject билингв en_US
dc.subject переводческая стратегия en_US
dc.title Методична система навчання студентів магістратури усного перекладу у зовнішньоекономічній сфері (на матеріалі англійської та української мов) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account