Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства

Show simple item record

dc.contributor.author Осадча, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2018-12-06T12:44:18Z
dc.date.available 2018-12-06T12:44:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Осадча, Надія Василівна. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Н. В. Осадча ; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 440 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/266
dc.description.abstract Осадча Н. В. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови (011 – освітні, педагогічні науки). – Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. Наукова новизна одержаних результатів дослідження визначається тим, що вперше теоретично обґрунтовано методику формування в учнів профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, удосконалено підходи до визначення мети і змісту формування в учнів профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, обґрунтовано модель формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, набуло подальшого розвитку теоретичне обґрунтування критеріїв відбору англомовних країнознавчих текстів як компоненту змісту навчання читання учнів профільної школи з метою формування ЛСКК, створено підсистему вправ для формування у старшо- класників ЛСКК в англомовному читанні для курсу за вибором «Країнознавство». Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у відборі навчальних країнознавчих текстів із сучасних інтернет-джерел, що входять до складу навчального посібника «Across Ireland», розробці комплексів вправ для курсу за вибором «Країнознавство», об’єднаних у підсистему, укладанні методичних рекомендацій з організації та проведення відповідного навчання, які можуть бути використані вчителями ІМ в практичній професійній діяльності в цілому та викладанні курсу за вибором «Країнознавство» в профільній школі зокрема. en_US
dc.subject лінгвосоціокультурна компетентність en_US
dc.subject читання en_US
dc.subject країнознавчий текст en_US
dc.subject країнознавство en_US
dc.subject культурологічний підхід en_US
dc.subject socio-cultural competence en_US
dc.subject reading en_US
dc.subject country study text en_US
dc.subject cultural approach en_US
dc.subject лингвосоциокультурная компетентность en_US
dc.subject чтение en_US
dc.subject страноведческой текст en_US
dc.subject страноведение en_US
dc.subject культурологический подход en_US
dc.title Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account