dc.contributor.author |
Осадча, Надія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-06T12:44:18Z |
|
dc.date.available |
2018-12-06T12:44:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Осадча, Надія Василівна. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Н. В. Осадча ; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 440 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/266 |
|
dc.description.abstract |
Осадча Н. В. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної
компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. –
Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
(доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання:
германські мови (011 – освітні, педагогічні науки). – Київський національний
лінгвістичний університет, Київ, 2018.
Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у
старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному
читанні на уроках країнознавства.
Наукова новизна одержаних результатів дослідження визначається
тим, що вперше теоретично обґрунтовано методику формування в учнів
профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства,
удосконалено підходи до визначення мети і змісту формування в учнів
профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства,
обґрунтовано модель формування у старшокласників ЛСКК в англомовному
читанні на уроках країнознавства, набуло подальшого розвитку теоретичне
обґрунтування критеріїв відбору англомовних країнознавчих текстів як
компоненту змісту навчання читання учнів профільної школи з метою
формування ЛСКК, створено підсистему вправ для формування у старшо-
класників ЛСКК в англомовному читанні для курсу за вибором
«Країнознавство».
Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у
відборі навчальних країнознавчих текстів із сучасних інтернет-джерел, що
входять до складу навчального посібника «Across Ireland», розробці
комплексів вправ для курсу за вибором «Країнознавство», об’єднаних у
підсистему, укладанні методичних рекомендацій з організації та проведення
відповідного навчання, які можуть бути використані вчителями ІМ в
практичній професійній діяльності в цілому та викладанні курсу за вибором «Країнознавство» в профільній школі зокрема. |
en_US |
dc.subject |
лінгвосоціокультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
читання |
en_US |
dc.subject |
країнознавчий текст |
en_US |
dc.subject |
країнознавство |
en_US |
dc.subject |
культурологічний підхід |
en_US |
dc.subject |
socio-cultural competence |
en_US |
dc.subject |
reading |
en_US |
dc.subject |
country study text |
en_US |
dc.subject |
cultural approach |
en_US |
dc.subject |
лингвосоциокультурная компетентность |
en_US |
dc.subject |
чтение |
en_US |
dc.subject |
страноведческой текст |
en_US |
dc.subject |
страноведение |
en_US |
dc.subject |
культурологический подход |
en_US |
dc.title |
Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |