Abstract:
Осадча Н. В. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної
компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. –
Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
(доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання:
германські мови (011 – освітні, педагогічні науки). – Київський національний
лінгвістичний університет, Київ, 2018.
Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у
старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному
читанні на уроках країнознавства.
Наукова новизна одержаних результатів дослідження визначається
тим, що вперше теоретично обґрунтовано методику формування в учнів
профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства,
удосконалено підходи до визначення мети і змісту формування в учнів
профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства,
обґрунтовано модель формування у старшокласників ЛСКК в англомовному
читанні на уроках країнознавства, набуло подальшого розвитку теоретичне
обґрунтування критеріїв відбору англомовних країнознавчих текстів як
компоненту змісту навчання читання учнів профільної школи з метою
формування ЛСКК, створено підсистему вправ для формування у старшо-
класників ЛСКК в англомовному читанні для курсу за вибором
«Країнознавство».
Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у
відборі навчальних країнознавчих текстів із сучасних інтернет-джерел, що
входять до складу навчального посібника «Across Ireland», розробці
комплексів вправ для курсу за вибором «Країнознавство», об’єднаних у
підсистему, укладанні методичних рекомендацій з організації та проведення
відповідного навчання, які можуть бути використані вчителями ІМ в
практичній професійній діяльності в цілому та викладанні курсу за вибором «Країнознавство» в профільній школі зокрема.