Рубан, Віра Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2012)
У статті розглядаються основні напрямки прагматичних досліджень дискурсу у сучасному
мовознавстві. Особливу увагу звернено на питання вивчення особливостей вживання мовних
одиниць взагалі та запозичених лексичних одиниць ...
Єсипович, Катерина Петрівна(Видав. центр КНЛУ, 2012)
Статтю присвячено типологічному дослідженню фольклорного дискурсу Франції. ВІдсутність чіткої класифікації жанрів французького фольклорного дискурсу має своє історичне коріння. Дослідження таких жанрів у діахронічному ...
Настенко, Світлана Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2013)
У статті розглядається зміст ключового поняття "концепт" у когнітивній лінгвістиці. Аналізується відображення даного поняття в поетичному тексті з точки зору філософсько-культурологічного і психологічного чинників у ...
Ляшко, Ольга Валеріївна; Кравченко, Ольга Олександрівна; Єнько, Сергій Васильович(Видав. центр КНЛУ, 2025)
Навчальний посібник розроблено як основний ресурс, який можна використовувати на практичних заняттях з другої іноземної мови (англійської) на 2 курсі у закладах вищої освіти, які здійснюють професійну підготовку майбутніх ...
У статті розглядається питання типологічної класифікації англіцизмів у сучасній французькій мові. Особливу увагу звернено на структурні характеристики псевдоангліцизмів.
Єсипович, Катерина Петрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2017)
Статтю присвячено аналізу семантичної організації текстів французької народної казки. Особливу увагу звернено на лінгвокультурологічний аспект дослідження фольклорного тексту.
У статті аналізуються особливості структурного та семантичного підходу до класифікації фонічних структур та їх функціонування в іспанській поезії ХІІ - ХХ століть.
Навчально-методичні матеріали призначено для студентів ІІ курсу,
які вивчають французьку як першу або другу іноземну мову.
Навчально-методичні матеріали сприятимуть опануванню студентами
основних понять про норму й ...
Дяченко, Наталія Леонідівна; Єсипович, Катерина Петрівна; Рубан, Віра Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Навчальні матеріали, що входять до навчально-методичного комплексу
"Syntaxe de la phrase française", є актуальною базою для вивчення практичної
граматики французької мови на ІІІ курсі для здобувачів вищої освіти.
Мета ...
У статті розглянуто французькі дитячі лічилки – вірші малої форми із чіткою ритмічною
структурою, що використовуються для справедливого розподілу ролей у грі. З погляду когнітивної
лінгвістики, ментальний простір французьких ...
Комірна, Євгенія Віталіївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Мета посібника – допомогти студентам опанувати фонетичний матеріал
ІІ курсу філологічних факультетів університетів, а також розширити коло знань в області практичної фонетики усім тим, хто вивчає французьку мову.
Максименко, Анатолій Петрович(Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія, 2020)
У статті охарактеризовано організацію освітнього процесу з вивчення іноземних мов
у французьких закладах дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти. Іншомовна підготовка, практичні та теоретичні заняття з вивчення ...
Максименко, Анатолій Петрович(Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія., 2019)
У статті охарактеризовано організацію фізичного та спортивного виховання у французьких закладах дошкільної, середньої та вищої освіти. Фізична підгoтoвка і спортивні практичні заняття мають системний характер, запроваджені ...
Максименко, Анатолій Петрович(Вісник Чернігів. нац. пед. ун-ту. Серія : Педагогічні науки., 2017)
У статті вивчається діяльність французьких підготовчих класів до вищих шкіл
(classes préparatoires aux grandes écoles). Такі класи створюються у великих державних і приватних ліцеях та готують випускників до конкурсного ...
Максименко, Анатолій Петрович(Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Філологія, педагогіка, психологія, 2010)
У статті проаналізовано напрями підготовки в загальноосвітніх та технологічних
ліцеях Франції, розкрито організацію навчання в першому та випускному класах і зміст
навчальних планів різних серій бакалавра.